Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Το δυνατό μήνυμα της ημέρας.

Ένα βιβλίο για το ψέμα, την δύναμη των λέξεων, την κατανόηση, την αποδοχή και τον χαρισματικό εκπαιδευτικό που γίνεται δάσκαλος ζωής.

"Γεια σου Τόμι". Τον χαιρέτησε ο δάσκαλος και άρχισε ν' ανεβαίνει τις κερκίδες.  "Πάρε το μαξιλάρι σου κι έλα μαζί μου". 
Ο Τόμι τον ακολούθησε μέχρι την πιο ψηλή κερκίδα ενώ αναρωτιόταν τι θα' καναν εκεί πάνω. (...)
"Έχω εδώ ένα ψαλίδι. Θέλω να το πάρεις, να κόψεις το μαξιλάρι στα δύο και να τινάξεις έξω τα πούπουλα".
Ο Τόμι σάστισε αλλά δεν έφερε αντίρρηση. Σε μια στιγμή μέσα τα πούπουλα σκόρπισαν ολόγυρα στον ουρανό.
"Αυτό ήταν όλο; Αυτό έπρεπε να κάνω για να διορθώσω το λάθος μου;"
"Όχι αυτή ήταν η μισή δουλειά. Τώρα πρέπει να κάνεις κάτι ακόμα: να πας να μαζέψεις τα πούπουλα ένα ένα!"
Το Τόμι κοίταξε ξαφνιασμένος τον κύριο Πίμποντι. "Αποκλείεται να μαζέψω όλα τα πούπουλα", είπε.
"Ε, το ίδιο δύσκολο είναι και να διοθρώσεις το λάθος που έκανες", αποκρίθηκε ο κύριος Πίμποντι. "Κάθε πούπουλο είναι κι ένας άνθρωπος στην πόλη μας, κι εσύ πήγες κι είπες σ΄όλο τον κόσμο ότι είμαι κλέφτης".
Έμειναν για λίγο αμίλητοι κι ο Τόμι άρχισε να καταλαβαίνει τι ήθελε να του πει ο κύριος Πίμπτοντι. " Έχω πολλή δουλειά μπροστά μου", είπε στο τέλος.
"Έτσι νομίζω κι εγώ. Την επόμενη φορά μη βιαστείς να κρίνεις κάποιον μόνο απ΄αυτό που βλέπεις. Και να θυμάσαι ότι τα λόγια έχουνε δύναμη μεγάλη. Μην τα ξεστομίζεις ασυλλόγιστα."

Το βιβλίο κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Ηλικία +6



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου