Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Μια φοβερή δράση των Ε' και ΣΤ' τάξεων όπου τα παιδιά "ταξιδεύουν" με "ήρωες" που ελέγχουν τα ίδια σε χώρες του κόσμου καλλιεργώντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες! Μπράβο στην κα Νικολάκη Δήμητρα !!!


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ .. ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ  ( Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο πατώντας εδώ )


Η εργασία δημιουργήθηκε στα πλαίσια των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων για το σχολικό έτος 2022-2023.

Συμμετείχαν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ΄τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πόρτο Ράφτη και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Νικολάκη Δήμητρα(Πληροφορικής)

Πυργέρου Μαρία(Αγγλικής Γλώσσας-Διευθύντρια 3ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου)

Μακρή Θάλεια(Αγγλικής Γλώσσας)

Για την δημιουργία του τελικού βίντεο υλοποιήθηκαν οι ακόλουθες δραστηριότητες-δράσεις με ομάδες μαθητών στην τάξη:

1.Οι μαθητές κατασκεύασαν οχήματα-ρομπότ και έμαθαν βασικές εντολές κίνησης (μπροστά, πίσω, αριστερά και δεξιά). Στην συνέχεια οδήγησαν τα ρομπότ πάνω σε ένα παγκόσμιο χάρτη(χάρτινο ή παζλ) και έκαναν στάση σε διάφορες χώρες για να θαυμάσουν τα αξιοθέατά τους.

2.Αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο στην Αγγλική γλώσσα για τα αξιοθέατα που επισκέφτηκαν και ηχογράφησαν τις πληροφορίες αυτές.

3.Για να κάνουν πιο διασκεδαστική την εξερεύνησή τους οι μαθητές φαντάστηκαν ότι οδηγοί στα οχήματά τους ήταν αγαπημένοι τους ήρωες κινουμένων σχεδίων, βιβλίων, βιντεοπαιχνιδιών κ.λ.π. Για το λόγο αυτό αναζήτησαν στο διαδίκτυο εικόνες με ήρωες και χρησιμοποίησαν ένα λογισμικό επεξεργασίας εικόνας(paint.net), ώστε να δώσουν στους ήρωές τους την κατάλληλη μορφή.(π.χ. κόψιμο εικόνας, σβήσιμο, αφαίρεση φόντου κ.λ.π.). Στην συνέχεια αναζήτησαν εικόνες με αξιοθέατα, τις οποίες επίσης επεξεργάστηκαν.

4.Οι μαθητές εισήγαγαν τις εικόνες και τις πληροφορίες στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch και δημιούργησαν μια ιστορία. Ζωντάνεψαν τους ήρωές τους δίνοντάς τους ρόλους(κίνηση, ήχο κ.λ.π)

Στο βίντεο έχουμε συγκεντρώσει και παρουσιάζουμε τις εργασίες των μαθητών μας.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου