Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/9/19, ΏΡΑ 20:15 ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 και στις 20:15 θα γίνει στον χώρο του σχολείου η πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. είναι ανοιχτές για όλους.

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι:

Ενημερωση ταμείου
Προετοιμασία σχολικού συμβουλίου
Ενημέρωση για εργασίες καλοκαιριού
Καλωσόρισμα-απογραφή γονέων Α' Δημοτικού
Προετοιμασία Γ. Συνέλευσης του Συλλόγου
Αντικατάσταση μέλους ΔΣ
Αλλα τρέχοντα ζητήματα
Απομάκρυνση του φοίνικα λόγω επικινδυνότητας

   Μετά από μακρόχρονες (τουλάχιστον από διετίας) προσπάθειες του Συλλόγου μας σήμερα η Δημοτική Αρχή (υπηρεσία πρασίνου) απομάκρυνε τον φοίνικα από το προαύλιο για λόγους ασφαλείας.


   Ο φοίνικάς μας που γέρασε και μας άφησε θα αντικατασταθεί με ένα νέο δέντρο σκίασης που θα προσφέρει ο Σύλλογος Γονέων με την πρόταση προς τη Διεύθυνση του Σχολείου μας να υιοθετηθεί συμβολικά από τους μαθητές της Α' Δημοτικού, οι οποίοι θα αναλάβουν τη φροντίδα του και θα το παραδίδουν κάθε χρονιά στους νέους μαθητές του σχολείου μας, σε μια γιορτή υποδοχής και γνωριμίας μαζί τους.






   Ευχαριστούμε την Αντιδήμαρχο Παιδείας κα Μένη Βαμποράκη για την άμεση αντίδρασή της και την επίλυση ενός χρονίζοντος πρόβληματος ασφάλειας του προαυλίου του σχολείου μας




Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Καλή σχολική χρονιά - Αγιασμός!


Αγαπητοί γονείς, 

να ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά.
Όπως ενημερωθήκαμε από τη διεύθυνση του σχολείου, ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί
την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 στις 08:30 (ώρα προσέλευσης από τις 08:15)
Μετά το τέλος του Αγιασμού οι γονείς θα παραλάβουν τα παιδιά τους από το χώρο του σχολείου.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε επίσης, ότι μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου θα συλλέγουν τα περσινά σχολικά βιβλία των παιδιών, ώστε να προωθηθούν για ανακύκλωση με ανταποδοτικό όφελος για το σχολείο μας. Οι γονείς μπορούν να τα παραδίδουν κατά την άφιξη τους στο σχολείο για τον Αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς.

Με φιλικούς χαιρετισμούς.
Το Δ.Σ

Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

Αγαπητοί γονείς,

Προ λίγων ημερών, δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα marko.gr το παρακάτω κείμενο που αφορά την προσβασιμότητα των δημοσίων χώρων από άτομα ΑΜΕΑ και στο οποίο αναφέρεται και η προσπάθεια του Συλλόγου μας προς αυτήν την κατεύθυνση.


    Όταν προ διετίας ο Σύλλογός μας ζήτησε το αυτονόητο, αντιμετώπισε μια επίθεση και στοχοποίηση από πλευράς
 της Δημοτικής Αρχής του Σωτήρη Μεθενίτη, όπως και τη ρήξη των μέχρι τότε άριστων σχέσεων του Συλλόγου Γονέων 
με τη διεύθυνση του σχολείου μας, όπου οι μέχρι πρότινος στυλοβάτες του σχολείου, μετετράπησαν σε
 "ταραχοποιά στοιχεία".

    Φαίνεται δυστυχώς, ότι η υποστήριξη των δικαιωμάτων των μαθητών ΑΜΕΑ, θεωρείται σιωπηλά ενοχλητική για την 
κατά τα άλλα «καθώς πρέπει» εικόνα που πρέπει να δείχνει η διοίκηση.

    Και γίνεται άλλη μια φορά ξεκάθαρο ότι για να φτιάξεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις αυγά. Και κάποιοι πρέπει να 
πάρουν τον ρόλο των αυγών. Όταν όμως κοιτάς το δίκαιο, δεν μπορείς να κοιτάς τον εαυτό σου.

    Εδώ ένα video σε σχέση με την επίδραση στην κοινωνία της αδιαφορίας περί των ΑΜΕΑ και των αναγκών τους 
(αντικοινωνική συμπεριφορά εφήβων που συζητείται και στο Δήμο μας)


Το ΔΣ
    

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Γ' ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

σε συνέχεια της ενημέρωσης για το σχολικό συμβούλιο του γ' τριμήνου και παρά τις συνεχόμενες ερωτήσεις και πιέσεις του συλλόγου μας, η μόνη απάντηση που λαμβάναμε είτε από τους εκπαιδευτικούς είτε από την αντιδήμαρχο, επί 3 και πλέον μήνες, ήταν ότι δεν μπορεί να οριστεί ημερομηνία σχολικού συμβουλίου λόγω "εξαιρετικού φόρτου εργασίας", "προεκλογικού αγώνα" κλπ.

Τελικά, ορίστηκε σχολικό συμβούλιο από τη διευθύντρια του σχολείου, κατά παράβαση της νομοθεσίας όσον αφορά τα χρονικά όρια των σχολικών συμβουλίων, στις 19/06 στις 10 πμ.

Η επιλογή της ώρας και της ημερομηνίας, αφού θα έχουν κλείσει τα σχολεία, αποτελεί σύμφωνα με τη γνώμη του ΔΣ του συλλόγου μας, ασέβεια και κοροϊδία προς τους σκληρά εργαζόμενους γονείς. 
Ενδεικτικό επίσης είναι ότι ο σύλλογος διδασκόντων, παρά τις επίμονες προσπάθειες μας από το Νοέμβριο, αρνήθηκε επανειλημμένα να συναντηθεί με το σύλλογο γονέων.
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Το ΔΣ του συλλόγου γονέων αποφάσισε ομόφωνα να μην παραστεί σε σχολικό συμβούλιο αν αυτό ορισθεί αφού κλείσουν τα σχολεία και θα καταθέσουμε εγγράφως τις απόψεις/προτάσεις μας για τα προβλήματα του σχολείου που χρήζουν προσοχής/επιδιόρθωσης μέσα στο καλοκαίρι.

Θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες για βελτίωση των συνθηκών στο σχολείο όπως αυτές συμφωνήθηκαν στο σχολικό συμβούλιο β' τριμήνου.

Καλό καλοκαίρι σε όλους
Από το ΔΣ

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Ενημέρωση για την Παρασκευή 14/06

Αγαπητοί γονείς,

την Παρασκευή 14/06 κατά τη διάρκεια επίδοσης των σχολικών ελέγχων 08.15 - 10.00, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου μας έκθεση βιβλίου. Θα έχετε την ευκαιρία να προμηθευτείτε επαναληπτικά βιβλία όλων των τάξεων του δημοτικού, βιβλία γνώσεων και δραστηριοτήτων, καθώς και λογοτεχνικά βιβλία και σειρές.

Την ίδια ώρα, όσοι δεν το έχετε ήδη κάνει, θα μπορείτε να παραλάβετε τις φωτογραφίες των παιδιών.

Επίσης παρακαλούμε θερμά εκείνη την ημέρα να φέρετε στο σχολείο για ανακύκλωση τα σχολικά βιβλία των παιδιών που δεν επιθυμείτε να κρατήσετε. Βοηθάμε έτσι το περιβάλλον και το ταμείο του σχολείου!

Το Δ.Σ

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Παραλαβή φωτογραφιών

Αγαπητοί γονείς,
αύριο Τετάρτη 05/06 & Πέμπτη 06/06 κατά τη διάρκεια του σχολάσματος 13.15 - 13.30 μέλη του Συλλόγου Γονέων θα βρίσκονται στο σχολείο και θα παραδίδουν φωτογραφίες των παιδιών. Υπενθυμίζεται ότι το κόστος είναι 4 euro για κάθε πακέτο φωτογραφιών, για κάθε παιδί. Παρακαλείσθε να έχετε τα χρήματα ακριβώς αν είναι δυνατόν.
Φωτογραφίες θα έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε επίσης κατά την διάρκεια επίδοσης των σχολικών ελέγχων στις 14/06 καθώς και μισή ώρα πριν την έναρξη της σχολικής γιορτής στις 13/06. Η ώρα της γιορτής μένει να ορισθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Σας ευχαριστούμε από το Δ.Σ